Hallo allemaal! - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Renske Boot - WaarBenJij.nu Hallo allemaal! - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Renske Boot - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal!

Door: Renske

Blijf op de hoogte en volg Renske

22 Juli 2006 | Nederland, Nunspeet

Hallo allemaal,

Zoals de meesten van jullie wel weten vertrek ik 5 augustus voor 6 maanden naar Wenen. De eerste maand ga ik een talencursus volgen aan de universiteit van Wenen en vervolgens ga ik 5 maanden stage lopen bij Hotel Imperial (www.imperial.viennahotels.it).

Via deze site kunnen jullie een beetje volgen wat ik daar allemaal uitspook. Je kunt aanmelden op de mailinglist en dan krijg je een emailtje wanneer ik weer een nieuw bericht op de site heb gezet.

Liefs Renske

  • 22 Juli 2006 - 17:47

    Petra:

    Aha, heel goed plan! Alvast veel succes gewenst! Schöne Grüsse (??? ;)) Petra

  • 22 Juli 2006 - 21:36

    Nanne_boot@hotmail.com:

    Hoi Renske, zelfs vanuit Frankrijk kunnen we je volgen, veel succes met je talencursus.
    Auf wierdersehen. Mit herzlichem Grüsse
    und ein Biss

    Nanne

  • 24 Juli 2006 - 20:01

    Eva:

    Dag lief nichtje! Ik heb me aangemeld hoor! Spannend allemaal, maar uit ervaring weet ik dat het super gaat worden! Geniet er van! Heel veel liefs!

  • 24 Juli 2006 - 20:02

    Eva:

    ps. heb Jacqueline en Sara ook even aangmeld! Kus!

  • 27 Juli 2006 - 13:28

    Marleen:

    Heej Renske!
    Het komt steeds sneller dichterbij vindt je ook niet?! Het wordt vast een supertijd! En als het goed is zitten we hierna weer bij elkaar in de klas, dus dat komt vast weer helemaal goed dit jaar :-) Alleen jammer dat je niet meer aan de overkant woont volgend jaar, maar ja, ik kan je altijd bij je nieuwe casa ophalen :-) Moet ik alleen zorgen dat ik niet te laat ben.. ;-)

    Kus Leen

  • 30 Juli 2006 - 09:27

    Koert:

    hoi Rens, hoe vaak en hoeveel mensen kan jij ontvangen en herbergen, je begrijpt dat Wenen erg lokt..........veel plezier daar groet koert

  • 01 Augustus 2006 - 23:01

    Milou:

    Eey!

    Ik hoop dat je een geweldige stage gaat hebben met niet alleen leuk werk maar ook een hele leuke tijd!
    Zorg dat je alles wat je wilt doen niet plant maar gewoon doet, want voor je het weet is de tijd alweer om!:D
    Heel erg veel succes met je cursus en alvast met de eerste paar weken in Wenen!
    Ik hou je site in de gaten!

    Liefs

  • 06 Augustus 2006 - 08:10

    Ciska:

    He meis,
    Wat leuk zo'n site, komt me bekend voor, hihi. Ik wil je heel veel plezier en succes wensen, maar dat gaat vast en zeker wel lukken.
    Geniet van je tijd daar!!
    Kus Ciska

  • 09 Augustus 2006 - 16:10

    Hanny:

    Hoi Renske
    Ik heb je na jullie vakantie niet meer kunnen spreken,dus bij deze nog heel veel succes met je talencursus en stage.
    En natuurlijk veel plezier.
    Groetjes Hanny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nunspeet

Renske

Actief sinds 06 Juni 2006
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 14410

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2006 - 05 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: